Vi designer tryksager til din markedsføring

Visitkort

Tryksag

En god måde at kommunikere virksomhedens grafiske identitet
  • Opsætning og design
  • Måler 55 x 85 mm
  • 1 eller 2 sider
  • Ex. tryk
1.500,-

Brochure

Tryksag

Til præsentation af virksomheden og dens produkter og ydelser
  • Opsætning og design
  • A4 eller A5
  • 4 eller 8 sider
  • Ex. tryk
fra5.000,-

Roll-up

Tryksag

Når virksomheden skal tiltrække opmærksomhed på messe
  • Opsætning og design
  • Den størrelse, du ønsker
  • Til brug på messer
  • Ex. tryk
fra2.000,-

Årskalender

Tryksag

En kalender der passer til virksomhedens visuelle profil
  • Opsætning og design
  • A4 eller A3
  • Print på begge sider
  • Ex. tryk
fra1.500,-

Vi tilbyder at designe dine tryksager

Vi designer både brochurer, brevpapir, visitkort, kuverter, cd-covers, foldere, pjecer, plakater, banner-reklamer, annoncer m.m.

Skal du have lavet nye tryksager eller supplerende materiale til din hjemmeside, så kan Page Design tilbyde et kreativt oplæg. Har du selv et forslag, hjælper vores designer dig også gerne med at føre det ud i livet. Page Design kan løse mange slags opgaver indenfor tryksager.

Vi designer også logoer og grafiske profiler eller rentegner dit nuværende logo - det er op til dig!

Tryksager er derfor en nem og hurtig løsning. Som virksomhed kender du højest sandsynligt til problemstillingen, at holde en grafisk rød tråd, når man skal lave en reklame eller et brevpapir, som viser virksomheden identitet. Dette kan du trygt overlade til Page Design, da vi har stor erfaring i at designe tryksager der afspejler virksomheders identitet og værdier og som kan følge din virksomhed hele vejen igennem - uanset om det er på tryk eller web.

Se referencer på tryksager

Er du iværksætter?

Page Design kan tilbyde at lave en samlet markedsføringspakke med fx. hjemmeside, brevpapir, konvolutter og visitkort. Vi laver en pakkeløsning til dig, som dækker lige netop dit behov og udregner en fordelagtig pris til dig.

Dette vil give dig en rød tråd i din markedsføring, så dit trykte materiale understøtter din hjemmeside og firmaets identitet. Har du lyst til at høre mere om en totalløsning, så er du velkommen til at kontakte os, vi kommer gerne på besøg og fortæller dig om mulighederne.

God markedsføring er mange ting, men hos PageDesign skæddersyr vi en løsning, der passer til dit behov.

Her er nogle eksempler på tryksager fra PageDesign

Daugaard Engergi Flexonet KnowHowz Sansemotorik og Fjeldsted

Brochurer

Til præsentation af virksomhedens, dens produkter og ydelser m.m.

Brochurer og foldere bruges ofte til præsentation af virksomhedens og dens produkter og ydelser, fx. som en række produktbrochurer eller til salgskampagner eller større konkurrencer. Mulighederne er mange, for en brochure er en rigtig god kommunikationsplatform, som virker troværdig, hvis den er lavet professionelt.

Når Page Design skal lave din virksomheds brochure, tager vi udgangspunkt i virksomhedens eksisterende grafiske identitet og virksomehdens værdier og skaber en grafisk og verbal kommunikation som er enkel og knivskarp. På den måde sikre vi, at brochuren ikke forsvinder i den øvrige mængde informationer, som jeres kunder modtager dagligt.

Det grafiske udtryk i brochuren skal afspejle den øvrige grafiske linie i virksomhedens markedsføring, fordi genkendelighed skaber tillid hos kunden. Jo flere gangen kunden genkender din virksomheds kommunikation, jo tryggere bliver de med din virksomhed og jo større sandsynlighed er der for et salg.

Derfor er grafiske ensartethed vigtig og et vigtigt parameter når vi hos Page Design laver et stykke arbejde for dig, hvad enten det er brochuren, visitkortet eller hjemmesiden. Jeres kunde må aldrig være i tvivl om, hvem de modtager / ser markedsføringsmateriale fra.

Visitkort

Alle kender visitkort, men hvor stor er effekten af et visitkort?

Gør det muligt at huske dit ansigt og kontaktinformationer - også efter lang tid!

Effekten er stor og betydningsfuld. For det første, er det en god måde, at kommunikere virksomhedens grafiske identitet. Nogle af basiselementerne bruges på et visitkort, bla. logo, slogan, webadresse og farverne, det skaber genkendelighed og udstråler professionalisme, hvis visitkortet er lavet i tråd med resten af den grafiske identitet.

Dernæst har visitkortet rigtig stor effekt i forhold til at forblive i kunders og potentielle kunders bevidsthed. Hvis dit visitkort indeholder et billede af dig, vil kunden ofte huske dig bedre og har du gjort et godt indtryk ved første møde, vil det være oplagt at kontakte dig, når behovet opstår.

Indeholder dit visitkort ydermere et par bullets, med essensens af virksomhedens kompetencer samt en tydelig webadresse, er det let for kunden at erinde det samt finde mere info på hjemmesiden.

Derfor er visitkortet et vigtigt elemtent i den grafiske brevlinie, som også bør omfatte brevpapir, logo og kuverter.

Kuverter

Et professionelt budskab ved første indtryk

Kuverter er uundværlig og derfor er det vigtigt at få lavet en kuvert i tråd med den øvrige grafiske brevlinie. Istedet for blot at sende en hvid kuvert med et firmastempel på, bør kuverten indeholde logo og gerne et grafisk element i form af fx. et udsnit af symbolet i virksomhedens logo.

En grafisk designet kuvert sender et professionelt udtryk og giver kunder et indtryk af en seriøs virksomhed. Sammen med de øvrige grafiske elementer i en brevlinie, bliver den grafiske identitet synliggjort og kommunikerer på den måde virksomhedens værdier og identitet.

Virksomhedens brevlinie bør indeholde logo, brevpapir, visitkort og kuverter.

Brevpapir

Virksomhedens mest brugte tryksag!

Brevpapiret er nok den tryksag, som virksomheden bruger oftes og som absolut skal indeholde basiselementerne fra den grafiske identitet, fx. logo og ikon eller slogan, de rigtige farver etc.

Med et professionelt brevpapir, sikre du, at virksomhedens kommunikation altid ser professionelt og ensartet ud og det sikrer at de rigtige og vigtige budskaber som fx. logo og webadresse også altid bliver kommunikeret ud, hvad enten det er et kort informationsbrev eller et større tilbud.

Derfor betaler det sig, at få lavet en grafisk brevlinie, som omfatter både logo, brevpapir, visitkort og kuverter.

Annoncer

Brug pladsen i avisen optimalt, kommuniker klart, så budskabet ikke drukner

Annoncer er et meget brugt markedsføringsmedie og fungerer rigtig fint i mange henseender. Når din virksomhed skal annoncere i avisen eller fagbladet, er det er skærpe fokus på få enkelte budskaber og kommunikere dem, både grafiske og verbalt, klart og tydeligt og helst med lidt kant, så annoncen ikke drukner i alle de øvrige annoncer.

Hos Page Design kommer vi med et oplæg til, hvorledes du får mest mulig kommunikation ud af annoncen. Der er stor forskel på, om du annoncerer i en avis, i et fagblad eller i et magasin. Selvom budskabet til sidst er det samme, skal kommunikationen måske være forskellig.

Ønsker du at annoncere, så kontakt Page Design for en snak om, hvorledes din virksomhed bør kommunikere, både grafisk og verbalt.